Strony

niedziela, 10 marca 2013

Herbata Biala -Platki róży

Witam:)
Dzis w niedziele mialam ochote na jeden z moich ulubionych naparów:)-herbatę biała z płatkami róży- miodzio!
Piłam do tej pory dwie-z serii Big Activ sypana z płatkami róży, oraz z firmy Sir Roger z  Różą,cytryną i pigwą- również sypana,liściasta .
Ta z Big Activ była pierwszą którą kupiłam i to dzięki niej nauczyłam się nie słodzić herbaty( całe szczęście:)) Ma smak bardzo delikatny , ale wyraźny i cukier zabił by jej wyjątkowy smak....już wtedy o tym wiedziałam...i przestałam słodzić tez inne herbaty(-cukrem, bo miodem zdarza się ze słodzę czarną):)
Pijać tą herbatę rozpływam się,ten delikatny,subtelny smak....:) mmm.

Herbata Big Activ z płatkami róży:

Smak:delikatny, herbaty białej,różany wyrazisty,
Aromat:intensywny  przed zaparzaniem jak i po -różany , trawiasty,herbaciany
Barwa: złocista, intensywnie zółta
Opakowanie: zewnętrzne opakowanie tekturowe bardzo ładne, duży napis,i widoczna  róża, liście herbaciane zapakowane w  celofan,niestety niezbyt mocną łatwo ja przerwać(i zioła się wysypują)trzeba ostrożnie otworzyć i zapiać spinaczem żeby aromat nie uciekł, albo przesypać do puszki.
Ogółem:przepyszna i pomijając ten jeden minusik /ocena 6/6





 Herbata Biała Sir Roger 
z różą,cytryna,pigwą

Smak:delikatny herbaty białej, mało wyrazisty różany,słodki, owocu pigwy,delikatny cytryny
Aromat:przed zaparzeniem: cytryny,owocu pigwy,po zaparzeniu delikatny herbaty białej,cytryny,słabo wyczuwalna róża,słodki
Barwa:intensywna, żółta
Opakowanie:napis duży, wyrazisty, widoczna  róża,cytryna, pigwa na opakowaniu,liście herbaciane w papierowej  wytrzymałej torebeczce
ogółem:ocena 4/6
Pierwsza z lewej -Sir Roger,druga z prawej Big Activ


 



Są pyszne ,spróbujcie koniecznie, jeśli  nie próbowaliście:)!!













6 komentarzy:

  1. nigdy nie piłam białej herbaty a widzę,że warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością:) zapraszam do zapoznania się z reszta postów w wolnej chwili:)w poprzednich znajdziesz informacje o jej właściwościach:)zdrowotnych:

      Usuń
  2. Muszę spróbować...obserwuję i zapraszam do mnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam herbaty! :) najbardziej zieloną! Ciekawy blog. Obserwuje i zapraszam również do mnie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam Pyszna z róża,cytryna,pigwa polecam wszystkim :))) Świetny Blog :)))

    OdpowiedzUsuń