Strony

niedziela, 31 marca 2013

Feel Green- poczujmy na spokojnie- magię świąt...:)

Zdrowych , wesołych....i smacznych Świat życzę wszystkim;)) Monika

W te święta Wielkiejnocy:)warto napić się dobrej  herbaty.np:../ zielonej :)
Ja  dziś  piłam Zieloną -FEEL GREEN-o smaku ananasa i pomelo, a teraz delektuje się tą o smaku czarnej porzeczki i żurawiny:) (herbatki do zakupu w Biedronce)
     Herbata zielona jak wiemy bogata w antyoksydanty, pomoże nam pozbyć się wolnych rodników nagromadzonych w organizmie,podczas sytych świątecznych uczt, pomoże tez obnizyc pozom cholesterolu i ... nie przytyć za dużo.:)( flawonole w niej zawarte hamują aktywność enzymów odpowiedzialnych za odkładanie się tłuszczu)



Oto opis :)

Zielona o smaku ananasa i pomelo:

Smak: herbaty zielonej, ananasa,lekko słodki, wyrazisty
Aromat:Jest intensywny, bardzo przyjemny owocowy, słodki czuć wyraźnie ananasa i owoc cytrusowy(pomelo)
Barwa:intensywna zółta (lekko pomarańczowa)
opakowanie:tekturowe zawierające 20 torebek herbaty expresowej( niestety bez dodatkowego opakowania  na każda torebeczkę herbaty))
ogółem:herbatka produkowana przez Mokate S.A., herbatka jest nasprawde pyszna i dobrej jakości




Zielona  o smaku czarnej porzeczki, żurawiny

Smak:  porzeczki,żurawiny, herbaty zielonej,niestety długo zaparzana zyskuje gorzki posmak,mało wyrazisty
Aromat: intensywny, wyrazisty,  dobrze wyczuwalny,słodki porzeczki czarnej, owocowy
Barwa: lekko zółta, przezroczysty-zółty
opakowanie: tekturowe zawierające 20 torebek herbaty expresowej-standardowe torebki (niestety bez dodatkowego opakowania  na każda torebeczkę herbaty)
Ogółem: herbatka produkowana przez Mokate S.A.Smaczna, dobra herbata o prześlicznym owocowym aromacie (nie parzymy zbyt długo 2,3min max), ale mogla by być lepsza:)


W Tej serii znajdziecie tez  Zieloną o smaku melona z trawa cytrynową.
p.s Polecam je spróbować i samemu ocenić:)
Jaka herbatę wy pijecie w te święta?:)

5 komentarzy:

  1. Wesolych swiat, ja zaraz ide do kuchni zrobic sobie zielona herbate :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zielona o smaku ananasa i pomelo mniam :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... ciekawe. Trzeba bedzie sprobowac tej drugiej . Nie mam pojecia jak smakuje to pomelo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ost piłam tą zieloną o smaku ananasa :) A tera?|";lkjz poszłam w inne rejony i kupiłam też w Biedronce serię Green heels, malina i kardamon w trójkątnych torebeczkach. Poezja ! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem smakoszem herbat, chętnie będę poznawać Twoje opinie:)))

    OdpowiedzUsuń