Strony

niedziela, 9 grudnia 2012

Green Hills owocowa moc!!!

Wpis dodany przez Natalia

Cześć;) Na dworze już ujemne temperatury nadchodzi małymi krokami astronomiczna zima.
 Jestem ostatnio  trochę przeziębiona  więc postanowiłam sięgnąć dziś po herbatkę z Biedronki a mianowicie malinę z kardamonem z Green Hills na rozgrzanie;)
Herbatka ma wyrazisty smak i aromat  owoców maliny  oraz subtelny kardamonu. Połączenie dojrzalej maliny z  pikantną nuta kardamonu to strzał w dziesiątkę.Poniżej przedstawiam jej skład;)

Green Hills- Malina i kardamon
Skład : hibiskus, jabłko, liść jeżyny słodkiej, skórka pomarańczy, kardamon(2,6%), malina( 2%),płatki róży
Czas parzenia:8-10minut
Wyprodukowana przez: Multeafil Sp.o.o Dobrzyca

 Z tej serii polecam również: herbatkę owocowa o intensywnym dobrze  wyczuwalnym smaku i aromacie jeżyny;)
Obie herbatki są pakowane po 20 sztuk. Torebeczki maja kształt piramidki aby móc lepiej delektować się głębokim smakiem owoców.
Opakowania tych herbatek przypadły mi do gustu , wyraziste kolory rzucają się w oczy. Polecam.



Póbowaliście już je? czekam na wasze opinie i komentarze;)

3 komentarze:

  1. Jeszcze nie próbowałem .. Będzie trzeba zakupić ją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja próbowałam wersję z jeżyną i powiem, że bardzo mi smakowała. Rzeczywiście ma owocowy i mocny zapach jak i smak. Polecam!

      Usuń
    2. Czyli mamy gust,i możemy śmiało polecać innym:))heh

      Usuń